.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده بابلسر:استانداردهای توسعه ای مازندران پایین تر از میانگین کشوری است

مقداد نجف نژاد با تاکید بر ارتقا زیرساخت های توسعه ای استان اظهار داشت: استانداردهای توسعه ای منطقه ای پایین تر از میانگین کشوری است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در خانه ملت دیشب در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه بابلسر قطب گردشگری کشور و استان است اما در بخش جذب و توسعه توریست در این منطقه کاری نشده است.

وی عدم یکپارچگی اراضی و زهکشی مناسب زمین ها را از عوامل مهم در کشت تک محصولی ذکر کرد و گفت: مازندران قابلیت های فوق العاده ای دارد و در حوزه های مختلف دارای توانایی هایی وصف ناشدنی است.

به گفته نجف ن‍ژاد، ارتقا سطح کیفی و توسعه در استان زمانی صورت می گیرد که زیرساخت های مناسب فراهم باشد.

وی در ادامه افزود: مازندران در حالی قطب کشاورزی است که آب قابل استحصال این استان بالغ بر هفت میلیارد متر مکعب است که در طول دوران پس از انقلاب حدود 245 میلیون متر مکعب آب در این استان مهار شده است.

وی استاندارد مهار آب در کشور را 35 و در مازندران پنج درصد بیان کرد و گفت: متاسفانه به رغم اینکه کم آبی مشکل اساسی مردم منطقه در فصل زراعی است ولی دولت و وزات جهاد در طی این مدت برنامه ای برای مهار آب صورت ندادند.

نجف نژاد در ادامه با اشاره به افزایش بیکاری پنهان در منطقه تصریح کرد: مازندران قریب به 25 سال به خاطر فضا و ابنیه و سرسبزی جنگل از ایجاد صنعت محروم مانده است.

به گفته وی، صنعت پیشرو، نوپا، توسعه ای، درآمدزا و اشتغال زا در مازندران وجود ندارد.

نماینده مردم بابلسر در خانه ملت با بیان اینکه متاسفانه در بخش استفاده از منابع پولی و بانکی استان ضعیف عمل شده است، گفت: میانگین بهره مندی استان از منابع تسهیلات ارزی به اندازه یک پروژه عمرانی در سایر استان های کشور نیست و این امر باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.172 seconds.